Telefonia cyfrowa

Funkcjonalność

Połączenia oczekujące

Ktoś zadzwonił do Ciebie niespodziewanie a Ty właśnie czekasz na ważny telefon? Nie przejmuj się! Powiadomimy Cię dyskretnym sygnałem o nowym połączeniu oczekującym.

Opis usługi: Dzięki tej usłudze zostaniesz poinformowany w trakcie rozmowy telefonicznej sygnałem dźwiękowym, o każdym nowym połączeniu oczekującym.

Przekierowanie połączeń podczas zajętości

Ktoś ciągle rozmawia gdy Ty czekasz na ważny telefon ? Ustaw przekierowanie połączeń przychodzących na inny, dowolnie wybrany numer stacjonarny, komórkowy lub poczty głosowej.

Opis usługi: Usługa polega na bezwarunkowym przekierowaniu połączeń przychodzących na inny, dowolnie wybrany numer stacjonarny, komórkowy lub poczty głosowej w sytuacji, gdy linia jest zajęta.

Przekierowanie nieodebranych połączeń

Już nie musisz się martwić czy pod Twoją nieobecność ktoś nie próbował się do Ciebie pilnie dodzwonić. Dajemy Ci możliwość przekierowania połączeń przychodzących na inny, dowolnie wybrany numer stacjonarny, komórkowy lub poczty głosowej, w sytuacji, gdy nie zostanie odebrane połączenie po określonym czasie

Opis usługi: Usługa polega na bezwarunkowym przekierowaniu połączeń przychodzących na inny, dowolnie wybrany numer stacjonarny, komórkowy lub poczty głosowej, w sytuacji, gdy nie zostanie odebrane połączenie po określonym czasie.

Połączenia trójstronne

Masz ochotę porozmawiać ze znajomymi ale nie zawsze macie czas żeby się spotkać? W Inotel możesz zadzwonić jednocześnie pod dwa numery i rozmawiać w większym gronie.

Opis usługi: Połączenie trójstronne to mini konferencja, dzięki której możliwe jest jednoczesne prowadzenie rozmowy między trzema osobami.

Prezentacja własnego numeru (CLIR)

Nie chcesz, aby osoba, do której dzwonisz poznała Twój numer ? Wyłącz opcje prezentacji własnego numeru telefonicznego

Opis usługiUsługa polega na zablokowaniu prezentacji własnego numeru telefonicznego u Abonenta wywoływanego

Możliwość blokowania połączeń na wybrane numery

Masz zbyt duże rachunki, bo ktoś dzwoni na droższe numery ? Możesz zablokować wskazane typy połączeń wychodzących i kontrolować swoje rachunki telefoniczne.

Opis usługi: Usługa polega na zablokowaniu wskazanych typów połączeń wychodzących z danego numeru, za wyjątkiem połączeń do służb alarmowych.

Poczta Głosowa

Ktoś do Ciebie dzwonił, a Ty akurat nie możesz rozmawiać? Niech zostawi wiadomość na Twojej poczcie głosowej. Nagraj dowolne powitanie, a automatyczna sekretarka przechowa wiadomości od osoby dzwoniącej.

Opis usługi: Jest to usługa umożliwiająca nagranie dowolnej wiadomości głosowej, w sytuacji, gdy nie odbierasz telefonu lub prowadzisz inna rozmowę. Twoja wiadomość jest przechowywana do czasu aż ja odtworzysz.

Abonamenty / ceny usług

 

 

 PAKIET: EKONOMICZNY  OPTYMALNY  WYGODNY BEZ LIMITU
Cena w zł z VAT: 20 zł 30 zł 40 zł 50 zł
Ilość minut do wykorzystania  100 minut na stacjonarne i komórkowe  w PL 200 minut na stacjonarne i komórkowe  w PL Bez limitu na stacjonarne w PL i do 200 minut na komórkowe w PL Bez limitu na stacjonarne i komórkowe w PL
Koszt 1 minuty połączenia – do wszystkich sieci stacjonarnych w Polsce poza abonamentem 0,10 zł 0,10 zł bez opłat bez opłat
Koszt 1 minuty połączenia – do wszystkich sieci komórkowych w Polsce poza abonamentem 0,20 zł 0,20 zł 0,20 zł bez opłat
Koszt połączeń wewnątrz sieci KAJA KOMPUTER bez opłat
Koszt połączeń do sieci stacjonarnych w krajach UE, USA, Kanada,  0,10 zł 0,10 zł 0,10 zł 0,10 zł
OPŁATY JEDNORAZOWE
Aktywacja (umowa na czas niekreślony) * 50,00 zł 50,00 zł 50,00 zł 50,00 zł
Aktywacja (umowa na 24 msc) * 50,00 zł bez opłat
Kaucja za wypożyczenie bramki lub telefonu VOIP * 100,00 zł 100,00 zł 100,00 zł 100,00 zł

* możliwość anulowania opłat jednorazowych dla Klientów usługi dostępu do Internetu firmy KAJA KOMPUTER

* istnieje możliwość obniżenia abonamentu na telefonię cyfrową o 10 zł., przy aktywnej innej usłudze abonamentowej

Abonament można zmienić na dowolny inny mniejszy lub większy raz na kwartał bez opłat

WYBRANE USŁUGI DODATKOWE: (opłata miesięczna)

Nagrywanie połączeń – 30 zł
IVR (zapowiedź głosowa) –  10zł /jedna zapowiedź na numer
Fax2Email /web2fax – 10 zł
Centrex – bez opłat
Kolejkowanie rozmów – bez opłat

Wyżej wymienione ceny zawierają podatek VAT (23%)

Cennik połączeń

(najpopularniejsze kierunki) kwota za minutę połączenia w naliczaniu sekundowym

KOSZTY POŁĄCZEŃ W DNI WOLNE OD PRACY:

NAZWA KIERUNKU TARYFA 1 TARYFA 2 TARYFA 3 TARYFA 4
 Lokalne 0,08 0,07 0,07 0,07
 Polska międzymiastowe 0,08 0,07 0,07 0,07
Polska tel. kom. 0,59 0,59 0,59 0,51
Niemcy 0,09 0,09 0,09 0,09
Niemcy – tel. kom. 0,99 0,99 0,99 0,99
Wielka Brytania 0,09 0,09 0,09 0,09
Wielka Brytania – tel. kom. 0,99 0,99 0,99 0,99
Włochy 0,09 0,09 0,09 0,09
Włochy – tel. kom. 0,99 0,99 0,99 0,99
USA 0,09 0,09 0,09 0,09
Rosja – tel. kom. 0,99 0,99 0,99 0,99
Szwecja 0,09 0,09 0,09 0,09
Szwecja – tel. kom. 0,99 0,99 0,99 0,99
Francja 0,09 0,09 0,09 0,09
Francja – tel. kom. 0,99 0,99 0,99 0,99
Czechy 0,14 0,14 0,14 0,14
Czechy – tel. kom. 0,99 0,99 0,99 0,99
Australia 0,14 0,14 0,14 0,14
Australia – tel. kom. 0,71 0,71 0,71 0,71
Austria 0,09 0,09 0,09 0,09
Austria – tel. kom. 0,99 0,99 0,99 0,99
0800 0 0 0 0
TARYFA 1 dni wolne 8-18
TARYFA 2 dni wolne 18-20
TARYFA 3 Tdni wolne 20-22
TARYFA 4 Tdni wolne 22-8

KOSZTY POŁĄCZEŃ W DNI ROBOCZE:

NAZWA KIERUNKU TARYFA 5 TARYFA 6 TARYFA 7 TARYFA 8
Lokalne 0,09 0,07 0,07 0,07
Polska międzymiastowe 0,09 0,07 0,07 0,07
Polska tel. kom. 0,75 0,59 0,59 0,51
Niemcy 0,09 0,09 0,09 0,09
Niemcy – tel. kom.</td< 0,99 0,99 0,99 0,99
Wielka Brytania 0,09 0,09 0,09 0,09
Wielka Brytania – tel. kom. 0,99 0,99 0,99 0,99
Włochy 0,09 0,09 0,09 0,09
Włochy – tel. kom. 0,99 0,99 0,99 0,99
USA 0,09 0,09 0,09 0,09
Rosja – tel. kom. 0,99 0,99 0,99 0,99
Szwecja 0,09 0,09 0,09 0,09
Szwecja – tel. kom. 0,99 0,99 0,99 0,99
Francja 0,09 0,09 0,09 0,09
Francja – tel. kom. 0,99 0,99 0,99 0,99
Czechy 0,14 0,14 0,14 0,14
Czechy – tel. kom. 0,99 0,99 0,99 0,99
Australia 0,14 0,14 0,14 0,14
Australia – tel. kom. 0,71 0,71 0,71 0,71
Austria >0,09 0,09 0,09 0,09
Austria – tel. kom. 0,99 0,99 0,99 0,99
0800 0 0 0 0
TARYFA 5 dni robocze 8-18
TARYFA 8 dni robocze 18-20
TARYFA 7 dni robocze 20-22
TARYFA 8 dni robocze 22-8

Usługi realizowane na centrali telefonii cyfrowej

Najpopularniejsze dostępne usługi:

  • Połączenia na numery alarmowe (112, 997 itp.).
  • Realizacja połączeń wideo – wsparcie dla kodeków wideo H.264, H.263.
  • BLF – obsługa przycisków szybkiego wybierania.
  • CLIP – prezentacja numeru dla rozmów przychodzących.
  • CLIR – blokada prezentacji własnego numeru.
  • CFU – bezwarunkowe przekierowanie rozmów.
  • CFB – przekierowanie rozmów podczas zajętości.
  • CFNR – przekierowanie rozmów, gdy nie odbiera.
  • Usługi lokalizacyjne – na podstawie miasta/gminy/powiatu centrala automatycznie kieruje połączenia na odpowiednie numery alarmowe (np. 112) właściwe dla danej lokalizacji. Lista numerów jest importowana z oficjalnie publikowanego przez UKE spisu.
  • Administracyjne ograniczanie rozmów wychodzących – np. blokada numerów premium (700 itp.).
  • Gorąca linia – automatyczne wybieranie numeru po podniesieniu słuchawki.
  • Poczta głosowa.
  • V2M – voice-to-mail – wysyłanie nowej poczty głosowej jako załącznik elektronicznej  poczty email.
  • F2M – fax-to-mail – odbieranie faksów i wysyłanie ich jako załącznik elektronicznej
  • Nagrywanie rozmów – możliwość nagrywania rozmów zarówno na traktach jak i terminalach abonenckich.

 

Pozostałe wybrane usługi:

 

  • Podstawowe usługi telefoniczne (zestawianie rozmów MGCP-MGCP oraz GCP-PSTN, SIP-SIP, MGCP-SIP, SIP-PSTN, SIP-H.323, MGCP-H.323, PSTN-H.323, PSTN-PSTN itp.)
  • Przenoszenie numerów (NP), zgodnie z obowiązującymi w Polsce standardami.
  • Multirejestracja SIP (na jedno konto może rejestrować się więcej urządzeń).
  • HD-Voice – realizacja połączeń z użyciem szerokopasmowego kodeka G.722.
  • T.38 – obsługa protokołu T.38 dla połączeń faksowych.
  • Płatności internetowe – współpraca z różnymi systemami płatności „on-line”.
  • MSN.
  • CFUR – przekierowanie rozmów, gdy nie zarejestrowany.
  • FWDREJ – blokada połączeń przekierowanych.
  • ACREJ – odrzucanie połączeń anonimowych (bez prezentacji numeru wywołującego).
  • DND – nie przeszkadzać.
  • CW – połączenia oczekujące.
  • ACT – transfer połączenia z konsultacją.
  • BCT – transfer połączenia bez konsultacji, tak zwany „ślepy transfer”.
  • TPC – konferencyjne połączenia trójstronne.
  • OCB – blokada połączeń wychodzących przez abonenta. Każdy abonent  może korzystać z 10 poziomów blokad (od najmniejszych restrykcji po blokadę wszystkich rozmów).
  • Call pickup – zbieranie rozmów z innego telefonu. W systemie można konfigurować grupy w ramach których abonenci mogą przejmować rozmowy.
  • Budzenie jednokrotne.
  • Budzenie wielokrotne.
  • Wybieranie skrócone (speed dial). Dostępne są listy 10 (skrót jednocyfrowy) i 100 (skrót dwucyfrowy) numerowe.
  • Limitowanie maksymalnego czasu trwania połączenia. Możliwe jest ustawianie czasu globalnego oraz dla każdego abonenta indywidualnie.
  • Automatyczne powiadomienia o nowej poczcie głosowej.
  • V2W – voice-to-web – odsłuchiwanie poczty głosowej oraz zarządzanie skrzynką (wiadomości powitalne, kasowanie wiadomości itp.) poprzez panel www.
  • F2W – fax-to-web – podgląd faksów i dostęp do nich poprzez panel www.
  • W2F – web-to-fax – wysyłanie faksów poprzez portal abonencki.
  • Biling „phoneline” – odsłuchiwanie stanu rachunku przez telefon.
  • Biling „on-line” – biling dostępny poprzez stronę www.
  • Limitowanie połączeń: limit odnawialny i limit „do wyczerpania” (prepaid).
  • Dźwiękowe ostrzeganie o kończącym się limicie kwotowym. Limit ten może być ustawiany przez abonenta.
  • Pokoje konferencyjne z obsługą przez panel www.
  • Taryfikacja.
  • Fakturowanie.

 

Usługi dedykowane dla abonentów biznesowych

 

  • Centrex – wirtualne centrale abonenckie.
  • Grupy wywoławcze (hunt groups).  Definiowanie grup telefonów z różnymi schematami dzwonienia.
  • Abonencki panel nagrywania rozmów.Abonent może się zalogować na swoje konto, na którym operator udostępnia jego telefony lub trakty (jeżeli klient biznesowy jest nimi podłączony). Może administrować nagrania, czyli je włączać, wyłączać, odsłuchiwać, kasować, przegrywać na dysk lokalny itp.
  • IVR – zapowiedzi głosowe z zaawansowanymi możliwościami (menu, na grywanie, odtwarzanie, dostęp do baz danych itp.). IVR jest konfigurowany graficznie.
  • Kolejkowanie rozmów.
  • Call center – z zaawansowanymi możliwościami; między innymi, IVR, kolejkowanie rozmów, logowanie agentów, zarządzanie agentami i interfejsami do zewnętrznych aplikacji call center oraz CRM itp.
  • Pokoje konferencyjne z obsługą poprzez panel www.
  • Mass dial – tworzenie i zarządzanie wychodzącymi kampaniami głosowymi. Po zestawieniu połączenia może ono być skierowane do zapowiedzi głosowych, agentów call center itp.
  • Mass fax – tworzenie i zarządzanie wychodzącymi kampaniami faksowymi. Poprzez panel www można zaimportować plik oraz bazę numerów. Bieżący podgląd kampanii, zarządzanie czasem, w którym faksy mają być nadawane.
  • i wiele innych…

Polecane marki

KAJA Komputer Krzysztof Jasek

Wschowa, ul. Pocztowa 11a
Pn-Pt: 9:00 – 17:00
tel: (65) 547 60 00
handlowy@kajakom.pl

Sława, ul. Waryńskiego 43
Oddział czasowo nieczynny z zachowaniem obsługi telefonicznej i realizacją zamówień z dostawą do Klienta
tel: (65) 547 60 13
handlowy@kajakom.pl

chętnie pomogę
zadzwoń
(65) 547 6000